IT vtipy

11.01.2010 13:18
Víte jak se pozná správný “ajťák”
Když uspává dítě, tak se ptá, jestli ho má uložit nebo uložit jako…
________________________________________________________________________
 
Chlápek letí v balónu a najednou zjistí, že začíná klesat, nepůjde to zastavit a neví, kde je. Tak se rozhlíží kolem a pod sebou uvidí nějakého turistu. Zavolá na něj:
„Haló, pane, nevíte, kde jsem?“
Turista se podívá na chlápka v balónu a odpoví: „V balónu!“
Chlápek trochu naštvaně odpovídá: „To vím, ale tak mne napadá - vy musíte být z IT!“
„Jak jste na to přišel?“, zvědavě se ptá turista.
„To je jednoduché“, říká chlápek. „Vaše odpověď je zcela přesná a je mi úplně na ho*no.“
„Jak vás tak poslouchám, vy musíte být z obchodního!“ říká turista.
„A jak jste na to přišel vy?“, ptá se obchodník.
„To je také úplně jednoduché“, říká turista, „vy jste v p*deli a můžu za to já.“
________________________________________________________________________
 
Chlapik na verejnych zachodkach, kouka na souseda a pta se:
“Proc mas na ptaku vytetovano P0?”
“Vis, moje holka se jmenuje Petra a jeji telefon je 731264840, no a kdyz mi stoupne, tak je tam vytetovano jeji jmeno a cislo.”
Po case stejne zvedavej chlapik na verejnejch zachodkach vedle Radka Hulana. Kouka a Radek tam ma taky P0. Zepta se:
“Hele, tvoje holka se jmenuje Petra, vid?”
“Proc myslis?”, na to Hulan.
“Protoze tam mas vytetovano P0, a kdyz ti stoupne tak tam budes mit jeji jmeno a cislo, ne?”
“Ne”, nato Hulan, “mne kdyz stoupne tak tam mam
Pocitac: Core 2 Duo E6600 | Asus Commando | 8800GTX | 4GB RAM | X-Fi | WD 3×400GB | 24″ LCD
Telefon: HTC TyTN + 2GB microSD SanDisk | GPS Evolve - 32 kanalu | TomTom 6 | SonyEricsson HBH-608 Penis: 28cm | Prostata: modra | Auto: rude | IQ: 150″
________________________________________________________________________
 
Přijde programátor do nebe a dobývá se na nebeskou bránu. Svatý Petr ho nechce pustit dovnitř. Když se ubohý programátor domáhá vysvětlení, přijde Ježíš, začne ho mlátit Biblí po hlavě a křičet: “RTFM, RTFM!”
________________________________________________________________________
 
Baví se dva opilí admini: “Hele…nevíš proč mi AVGčko hlásí infekci v některých .avi souborech?” - “Tam asi hraje Trojan ne….”
________________________________________________________________________
 
Proč je Bill Gates najbohatší človek na Zemi? Protože za chyby sa platí…!
________________________________________________________________________ 
 
 
 
A navíc pár oblíbených z https://www.lamer.cz:
 
<Morituri> Ta tvoje mladá je divná
<Monty> Tady Tereza, proč jsem divná?
<Morituri> Ježiš sorry, já myslel jinou.
<Monty> JAKOU JINOU!!!
 
<a> Mám problém. Jmenuju se Josef Novák
<b> Omlouvám se s tímto problémem vám nepomohu 
Komentář: tech support
 
<a> myslíš, že je brzy po měsíci známosti mít dítě?
<b> pokud myslíš narozené, tak docela jo
 
<Mishulka> Jsem ti rikala, ze jsem wcera potkala Wercu, jsme se asi dwa roky newideli :)
<Balone> No to je hezky, co delas zitra odpoledne, mas nekoho doma?
<Mishulka> Nemam, chces prijit? ;)
<Balone> jj prijdu
<Balone> a vezmu sebou nacini
<Mishulka> chich :)
<Balone> a tim nacinim ti rozmontuju klavesnici a vyndam ti to podelany Wecko!
 
<BalWan> kurva si nemam co pustit na dobrou noc
<Waldez> plyn
<Waldez> je to zabavne...
<Waldez> ...prvnich 5 minut...
<Waldez> ...pak uz je to otrava
 
<a> tak jsem si objednal MDA
<b> husty :)
<a> sice ještě nemám prachy, ale nechal jsem si to poslat českou poštou 
 
<flame2014> hmm ludia nemate niekto foto gigabyte ge force 7600 GT zozadu?
<rimrak> to je nejaka nova uchylka ? 
Komentář: #fi.muni.cz
Přidat.eu záložku

—————

Zpět