První den

13.09.2010 01:12

V pátek 10.9.10 jsem odletěl s Turkish Airlines z Prahy do Istambulu a z Istambulu do Ankary. Jídlo výborné, oba lety. Byl trochu problém s mým kufrem, když mě turkyně v Istambulu přesvědčovala, že kufr bude zcela jistě přenesen do navazujícího letadla. Samozřejmě nebyl, i když jsem se dvakrát ptal, jestli si je jistá. Tak jsem pendloval mezi terminály a hledal Lost & Found kancelář :) OK. Ankara. Uvnitř hezké letiště. Nevěděl jsem, jestli mě někdo přijde vyzvednout, potřeboval jsem to zjistit na netu. Asi pátý člověk uměl anglicky, a poslal mě do kavárny, kde ale zase nikdo neuměl anglicky, aby mi řekl heslo na wifi. Dali mi ho v nedalekém Burger Kingu. Já vím, proč ho mám rád. Zjistil jsem, že pro mě má přijet slečna Ekin, nakonec jsme se našli v příletové hale a jeli jsme do hotelu. Turkyně, hezky se s ní povídalo. Po příjezdu do hotelu jsem potkal další erasmáky. Koupil jsem nějaká piva v plechu (~35 Kč) a popíjeli jsme do tří do rána. Polská vodka s obilím v lahvi je výtečná. Tanec Sevillana se španělkou ze Sevilly je taky super. Jinak spím na pokoji 3x3 metry s Yasinem, francouzem s kořeny v Maroku. Na patře je jeden turecký záchod a společná sprcha. Ještě ten večer se rozhoduji, že si najdu co nejdřív něco jiného. 

    

 

Přidat.eu záložku

—————

Zpět