Školní projekty léta páně 2009

27.12.2009 17:51

    Je ctnostnou povinností oznámiti Vám, studujícím na Fakultě Informačních Technologií Vysokého učení technického v Brně, že projekty všechny mé, jež vyžadovány do konce roku byly školou naší, jest s úspěchem a v zadaném termínu dokončeny byly.

    Leč třeba je upozorniti na okolnost, že včas na těchto projektech dělati jsem nezačal. Před odevzdáním poslední dny spánku se mi nedostávalo, neb čas proti mě hrál a práce pomálu ubývalo.

    Toť upozornění pro budoucí studenty pátého semestru, že radno není nechávati vypracování zadaných úkolů na chvíli poslední. Byť já byl stejně upozorňován jako Vy nyní, neuposlechl jsem varování a tak velké iluze já si nedělám, že si ponaučení vezmete.

    Nyní svátky Vánoční si užívám a s rodinou chvíle společné trávím. Na paměti však stále mám, že zkoušky mě nového roku čekají. Znovu upozorňován jsem byl, že mezi lehké se řaditi tyto nebudou, a proto otevírám materiály studijní pomalu.

Přidat.eu záložku

—————

Zpět